Лещенко стверджує, що син Ахметова купив дорогу віллу у Швейцарії
Віллою у Швейцарії за 60 мільйонів франків чи 64 мільйони доларів сім'я Ахметова поповнила і так не бідну колекцію іноземної нерухомості
У грудні 2020 року родина Ріната Ахметова придбала віллу в передмісті Женеви, Швейцарія, за 60 мільйонів франків або 2 мільярди гривень для сина олігарха – Даміра Ахметова.
Про це заявив член наглядової ради “Укрзалізниці” Сергій Лещенко, – інформує 1NEWS.
За його інформацією, старший син Ахметова Дамір 7 грудня 2020 року придбав нерухомість на березі Женевського озера, у селищі Везена (Vésenaz), за 60 мільйонів швейцарських франків.
Дамір Ахметов купив у Везені дві будівлі – розкішну віллу і будинок поменше по сусідству, а також ділянку площею 7600 квадратних метрів.
32-річний Дамір – старший син Ріната Ахметова. Він покинув Україну у віці 10 років, навчався у Швейцарії та Великій Британії.
Дамір Ахметов є членом наглядових рад енергетичних і металургійних компаній свого батька, ДТЕК і Метінвест. Він ніколи не вів бізнес самостійно і брав участь лише в управлінні компаніями свого батька.
Віллою у Швейцарії за 60 мільйонів франків чи 64 мільйони доларів сім’я Ахметова поповнила і так не бідну колекцію іноземної нерухомості.
Лещенко, який є членом наглядової ради “Укрзалізниці”, заявив, що “2 мільярди гривень – це гроші, які цей клан (Ахметова) вивів і цей клан мав би заплатити Українській залізниці”.
Він уточнив, що у 2020 році “Укрзалізниця” отримає збитки через те, що деякі олігархи, зокрема Ахметов, “не сплачують справедливі тарифи за транспортування залізної руди, натомість акумулюють свої кошти за кордоном і купують за них нерухомість”.
Лещенко пояснив: Ахметов транспортує залізну руду в порти залізницею, з портів відправляє її за кордон. Однак кожна тонна перевозиться з 19% збитком для “Укрзалізниці”.
У Польщі тариф збільшується у 2,5 рази, у Словаччині – у понад 4 рази в порівнянні з Україною. А “Укрзалізниця” щорічно втрачає в цілому 8 мільярдів гривень (приблизно 288 мільйонів доларів) через невиправдано низькі тарифи на транспортування залізної руди.
При цьому будь-яка спроба Міністерства інфраструктури збільшити тарифи на перевезення для експортерів залізної руди була заблокована металургійним лобі на чолі з людьми Ахметова, наголосив Лещенко.
Джерело: Українська правда